ABC sprzedaży. Jak podnieść sprzedaż przed Świętami?

Właśnie zaczął się najgorętszy okres zakupowy w roku. Czy Twój butik internetowy jest gotowy na przedświąteczne szaleństwo? W dzisiejszym wpisie znajdziesz kilka porad od TMC, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż przed Bożym Narodzeniem. Wprowadź je w życie i ciesz się wzrostem zysków!

Sklep w idealnym stanie

E-sklep musi być w formie! Zadbaj o to, by Twój butik ładował się błyskawicznie mimo zwiększonego ruchu. Wszystko powinno wyświetlać się poprawnie – zwróć uwagę zwłaszcza na wersję mobilną strony, gdyż coraz więcej zakupów dokonywanych jest z poziomu smartfona. Pomyśl też o akcentach świątecznych na stronie – drobny element dodany do logo wprawi klientki w świąteczny nastrój i zachęci do zakupów.

Zadbaj o zaopatrzenie butiku

Czy masz na stanie wszystkie oferowane ubrania? Weź poprawkę na większe zainteresowanie. Dostępna kolekcja powinna być też odpowiednio dobrana do przedświątecznego sezonu – gwiazdkowe swetry i T-shirty (np. te oferowane przez hurtownię Top Moda Collection) to świetny pomysł na zwiększenie sprzedaży. W tym czasie kupuje się także sukienki sylwestrowe – zadbaj o ich obecność w swoim sklepie. Pamiętaj o opisach produktów, podaniu wymiarów i innych szczegółów – to może decydować o zakupie!

Wystartuj z kampanią

Dobra reklama to podstawa. Postaw na Facebook Ads i Google Ads. Za pomocą remarketingu przypominaj się klientkom, które już kiedyś odwiedziły Twój sklep. Zadbaj też o porzucone koszyki – możesz zaoferować unikalny rabat na dokończenie zakupów. To jednak nie wszystko. Stwórz w swojej kampanii świąteczny klimat oczekiwania na Gwiazdkę – możesz np. oferować codziennie inną rzecz (np. świąteczną sukienkę albo T-shirty ze świątecznymi motywami) w promocji. Promuj też karty podarunkowe! To idealny pomysł na prezent w ostatniej chwili.

Zadbaj o korzyści dla klientek

Jak jeszcze zachęcić klientki do zakupów? Raczej nie planuj dużych przecen – to nie jest dobry moment. Lepiej skupić się na innych akcjach promocyjnych, takich jak wysyłka gratis, gwarancja dostawy przed Świętami itp. Na wyprzedaże przyjdzie czas za kilka tygodni. Dobrym pomysłem są również promocje limitowane i ograniczone czasowo, łączenie produktów w tańsze zestawy lub zniżka po przekroczeniu określonej wartości koszyka.